دکتر مهرداد مقدم ضیابري  - مدرس

 

 

نام : سید مهرداد

نام خانوادگی : مقدم ضیابری

نام پدر : فخرالدین   شماره شناسنامه : 110       کد ملی : 2595313142                     

متولد : 1351

وضعیت تاهل : متاهل  تعداد فرزند : یک فرزند

آدرس محل کار : ساری جنب مصلی نماز جمعه سازمان مدیریت صنعتی

تلفن ثابت : 33110619- 011

تلفن همراه : 09111562614

آدرس smm.ziabari@gmail.com   :email

کد پستی :4816819456

 

سوابق تحصیلی :

  • کارشناسی شیمی محض از دانشکده علوم پایه دانشگاه دولتی مشهد
  • کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از سازمان مدیریت صنعتی ایران ( گرایش مدیریت سیستم و بهره وری)
  • کارشناسی ارشد MBA از سازمان مدیریت صنعتی ایران- تهران
  • کارشناسی ارشد MBA با گرایش تحقیقات در علوم مدیریت (MRes in Management Sciences) از دانشگاه بوردو فرانسه (Bordeaux IV University  )
  • دکتری (Doctor of Business Administration )DBA  مدیریت کسب و کار با گرایش بازاریابی از دانشگاه بوردو فرانسه.(دانشکده  Institut d'Administration des Entreprises  )

 

دوره های آموزشی طی شده :

  • دوره مدیریت سیستم های تولید در کشور پرتغال ( شرکت Cipan  Atral لیسبون )
  • دوره مدیریت سیستم های کیفیت آزمایشگاهی و صنعتی در کشور سوئیس ( شرکت metler  Toledo شهر برن )

(Global leader of measurement & precision instruments for industry, laboratories)

  • دوره مدیریت سیستم های تولید در کشور هند (Dhanuka Agritech Limited manufactures دهلی نو )
  • دوره  مهندسی سیستم های کنترل و ابزار دقیق  شرکت Yokogawa Electric Corporation ژاپن
  • دوره مدیریت کیفیت در مرکز تحقیقات مواد دارویی (United Nations Industrial Development Organization (UNIDO))

 

سوابق اجرایی تخصصی : ( 1387-1374)

  • مدیریت کنترل کیفیت در شرکتهای تولیدی مواد غذایی
  • مدیریت واحد تحقیق و توسعه شرکتهای تولیدی مواد غذایی
  • ( مدیرکارخانه ) کارخانه شرکتهای تولیدی مواد غذایی
  • ریاست آزمایشگاه های کنترل کیفیت در کارخانجات دارویی
  • مدیریت تولید در شرکتهای تولید مواد دارویی
  • مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی شرکتهای تولید مواد دارویی

 

سوابق اجرایی دیگر :

کارشناس رسمی قوه قضائیه از کانون وکلا ، مشاوران و کارشناسان قوه قضائیه با شماره پروانه 1891/187/ک/پ

عضو شورای پژوهشی استانداری مازندران

عضو شورای پژوهشی سازمان غله

عضو شورای پژوهشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای

 

سوابق تدریس در مقطع کارشناسی ارشد :

  • رفتار مصرف کننده ، ارتباطات ، تحقیقات بازاریابی ، رفتار سازمانی ، مدیریت منابع انسانی ، تبلیغات و برند ، سازماندهی و رهبری ، تئوری های سازمان ( دانشگاه علوم و فنون)
  • مدیریت منابع انسانی پیشرفته ( دانشگاه آزاد اسلامی برای رشته های مدیریت مالی ، مدیریت تحول ، مدیریت منابع انسانی )
  • مدیریت منابع انسانی ، سازماندهی و رهبری ، نگرش سیستمی ، مدیریت استراتژیک ، مدیریت تحول ( سازمان مدیریت صنعتی رشته مدیریت اجرایی)
  • مدیریت کیفیت ، مدیریت بهره وری ، مدیریت استراتژی بازاریابی ( برای رشته مهندسی صنایع)
  • مدیریت منابع انسانی پیشرفته ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر)
  • سایر مراکز آموزشی : SPSS ، مدیریت کیفیت و بهره وری . دوره های مهندسی صنایع (کیفیت) شامل :
  •  (MSA,DOE,PPAP,APQP,SQC,6Sigma,FMEA , QFD ,SPC , COQ, EFQM, POKA YOKE ,KAIZEN,)

     سوابق تدریس در مقطع دکتری :

 

روش تحقیق کمی ، روش تحقیق کیفی ، روش تحقیق آمیخته ، روش پایان نامه نویسی،رفتار سازمانی پیشرفته

تالیفات :

  • مقاله ممتاز در سمینار ملی مدیریت منابع انسانی
  • مقاله برگزیده در اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
  • مقاله برتر در کنفرانس مدیریت تولید در بالی اندونزی
  • چاپ مقالات متعدد در ISI و ISC  و ژورنال های علمی ...

همکاری به عنوان مدرس با :

سازمان مدیریت صنعتی ایران مدرس تمام وقت مقطع دکتری  و ارشد

دانشگاه آزاد اسلامی مدرس مقطع کارشناسی ارشد

دانشگاه ماهان مدرس منتخب و سوپروایزر دوره های دکتری DBA و PhD  دانشگاه های مالزی در ایران

دانشگاه علوم و فنون عضو هیئت علمی مدعو مقطع کارشناسی ارشد

مشاور ارشد مرکز پژوهشی بهبود فرآیند های سازمان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

مرکز آموزش کارکنان دولت ( استانداری استان مازندران)

دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت نیرو

سازمان مدیریت صنعتی استان گلستان

پروژه های در دست اجرا

  • برنامه ریزی بیست ساله شهرداری های استان مازندران
  • بهبود فرآیند های شهرداری ساری
  • استقرار نظام مدیریت عملکرد در شرکت فولاد طبرستان
  • گسترش سهم بازار در مجتمع توریستی رفاهی (؟؟؟)
  • مشاوره بازاریابی در شهرک تجاری (؟؟؟)

برخی از پروژه های انجام شده توسط اینجانب تا کنون

  • تدوین نظام ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت گاز استان مازندران
  • بررسی سبک رهبری متناسب با ارکان سازمان در شرکت گاز استان مازندران
  • سنجش هوش هیجانی کارکنان شرکت توزیع برق استان مازندران
  • تدوین نظام جانشین پروری در شرکت توزیع برق استان مازندران
  • تدوین و استقرار نظام مدیریت بهره وری در دفتر اسناد پزشکی سازمان تامین اجتماعی مازندران
  • عارضه یابی منابع انسانی و طراحی نظام ارزیابی عملکرد ، آموزش و جذب و تامین در شرکت تخته فشرده شمال
  • عارضه یابی منابع انسانی و در شرکت مازی نور
  • عارضه یابی در شرکت فولاد طبرستان
  • عارضه یابی منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی استان مازندران ( پروژه دانشجویی تحت نظارت سازمان)
  • عارضه یابی مدیریت منابع انسانی و استقرار سیستم آموزش بر مبنای ایزو 10015  در شرکت تخته فشرده شمال
  • استقرار نظام CRM بر اساس استاندارد ایزو 10002 و 10004  در شرکت توزیع
  • تدوین برنامه استراتژیک شرکت تاپ پخش
  • مشاوره در تدوین برنامه استراتژیک شهرداری شهرستان گرگان
  • تدوین برنامه استراتژیک بیمارستان نیمه شعبان ساری
  • تدوین استراتژی شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال( مشاوره و راهنمایی در قالب تحقیق دانشجویی)
  • تجزیه و تحلیل و بهبود فرآیند ها در شرکن موتاب
  • عارضه یابی شرکت ران وابسته به بنیاد مستضعفان
  • برنامه ریزی استراتژیک بیست ساله کانون مهندسین ساری
  • برنامه ریزی استراتژیک و عارضه یابی خوشه های صنعتی شرکت شهرک های صنعتی
  • عارضه یابی مدیریت برونسپاری پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان مازندران
  • برنامه ریزی استراتژیک بیمه پارسیان
  • تجزیه و تحلیل مشاغل و طراحی شغل ( شرکت خصوصی)
  • استقرار نظام مدیریت کیفیت ( 4شرکت خصوصی)

سمینار ، همایش و دوره های برگزار شده توسط اینجانب :

  • سازمان تامین اجتماعی اصول و فنون مذاکره نظری
  • سازمان تامین اجتماعی مدیریت عملکرد
  • سازمان تامین اجتماعی مدیریت های مهندسی ارزش
  • شزکت زراعی دشت ناز راهکارهای ارتقاء بهره وری
  • سایپا مذاکره
  • سایپا مدیریت زمان
  • پایانه نفتی شمال بهره وری
  • شرکت دخانیات ارگونومی صنعتی
  • اداره پست استان مازندران شناخت دانش و پیشرفت روز دنیا
  • شرکت بیمه بیمه ایران بهسازی سازمانی
  • شرکت بیمه ایران بازاریابی
  • شرکت بیمه ایران ارتقاء و حفظ کرامت مشتری
  • شرکت بیمه ایران کلیات تحول
  • شرکت تخته فشرده اصول و مهارتهای سرپرستی
  • سازمان صنایع و معادن طرح تکریم ارباب رجوع
  • شرکت به بان شیمی تحقیق و توسعه
  • شرکت تخته فشرده ارزیابی پرسنل
  • اداره کل صنایع و معادن ارزیابی عملکرد سازمانی
  • شرکت بیمه ایران بازاریابی و بیمه
  • شرکت دخانیات برنامه ریزی
  • بندر امیرآباد مدیریت رفتار سازمانی
  • شرکت دخانیات بازاریابی و مدیریت بازار
  • سازمان تامین اجتماعی مازندران کیفیت شش سیگما
  • اداره کل استاندارد و تحقیقات ایران تبلیغات هوشمند
  • اداره کل استاندارد و تحقیقات ایران هفت ابزار کنترل کیفیت
  • شرکت دخانیات روش حل مسئله
  • بندرامیرآباد عارضه یابی
  • شرکت بیمه ایران مشتری مداری
  • شرکت بیمه ایران- انگیزش در کار
  • شرکت بیمه ایران تیم سازی و کار گروهی
  • بندرامیرآباد مدیریت زمان
  • اداره کل استاندارد و تحقیقات ایران مسائل سازمانی خود را چگونه حل کنیم ؟
  • اداره کل استاندارد و تحقیقات ایران چگونه سازمان خود را چک آپ کنیم ؟
  • بهداشت و درمان صنعت نفت مازندران و گلستان استراتژی ، برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد
  • بهداشت و درمان صنعت نفت مازندران و گلستان بهره وری
  • اداره کل صنایع و معادن تحکیم بنیان خانواده
  • شرکت بهپاک تکنیک های تصمیم گیری هوشمندانه
  • بندرامیرآباد مدیریت زمان
  • ادرع کل صنایع و معادن عارضه یابی سازمانی
  • اداره کل استاندارد و تحقیقات ایران روانشناسی رفتار خرید در مصرف کنندگان
  • شرکت تخته فشرده آموزش آشنایی با مفاهیم و کاربرد سیستم جذب تامین و تعدیل نیروی انسانی
  • پایامان گستر خزر- مدیریت استراتژیک
  • اداره کل استاندارد و تحقیقات ایران اسرار جذب مشتری و حفظ آن
  • تامین اجتماعی مازندران تیم سازی و شیوه کار گروهی
  • شرکت سیمان مازندران سرپرستی
  • شرکت بیمه ایران ساری مدیریت تحول
  • شرکت بیمه ایران آشنایی با روش ها و فنون کار با مدیران مافوق
  • شرکت بیمه ایران مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهادها
  • بهداشت و درمان صنعت نفت مازندران و گلستان آموزش مهارتهای 10 گانه
  • بهداشت ودرمان صنعت نفت مازندران و گلستان پیشگیری از آسیب های اجتماعی
  • اداره کل استاندارد و تحقیقات ایران استراتژی های نوین نفوذ در مشتری
  • اداره کل استاندارد و تحقیقات ایران اصول و فنون مذاکرات در امور بازاریابی
  • شرکت کماج صبا مشتری مداری
  • شرکت کماج صبا کیفیت و نقش آن در ارتقای محصول
  • بهداشت و درمان صنعت نفت مازندران و گلستان پرورش کارمندان
  • اداره کل صنایع و معادن استان   ده برنامه تحول اداری
  • شرکت آرین شیمی تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها
  • اداره کل استاندارد و تحقیقات ایران چگونه می توان کیفیت ارائه خدمات را اندازه گرفت ؟
  • بهداشت و درمان صنعت نفت مازندران و گلستان روش تحقیق
  • شرکت بهارنارنج رفتارسازمانی
  • شرکت بیمه نوین بازاریابی
  • مشتری مداری بانک مسکن استان
  • نگرش سیستمی در بازاریابی کنفرانس عمومی ( بهمن 90)
  • شیوه کار با مدیران مافوق شرکت آبفا
  • ...

داوری و ممیزی پروژه های تحقیقاتی زیر :

 

  • میزان و تاثیر به کارگیری کارت هوشمند سوخت در جلوگیری از قاچاق بنزین
  • بررسی توسعه ارتباط با مشتری به کمک هماهنگی با زنجیره تامین الکترونیکی در کارخانه عالیا گلستان
  • ارزیابی عملکرد نمایندگی های شرکت ایران خودرو در شهر ساری با رویکرد کارت امتیازی متوازن
  • رابطه بین ساختار سازمانی و کار آفرینی در صندوق تامین اجتماعی استان مازندران
  • تاثیر تعاملی متدولوژی شش سیگما و زیر معیار فرآیند ها از مدل EFQM   در شرکت تانش
  • تدوین استراتژی قرض الحسنه حضرت ولی عصر ( عج) شمال بر اساس مدل SWOT
  • بررسی امکان استقرار مدیریت دانش در اداره کل کار و امور اجتماعی استان گلستان
  • رابطه بین فرهنگ و تهعد سازمانی در مرکز بهداشت شهرستان ساری
  • شناسایی نقاط قوت و ضعف سیستم ارزیابی جامع عملکرد ایران خودرو
  • بررسی امکان استقرار مدیریت پروژه در کارخانه نورد فولاد گلستان
  • توسعه ارتباط با مشتری به کمک هماهنگی و اتصال با زنجیره تامین الکترونیکی در کارخانه عالیا گلستان
  • میزان قابلیت های پیاده سازی شش سیگما در بیمارستان های دولتی در شهرستان ساری
  • راه های توسعه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در مهارتهای فنی و حرفه ای شهرستان گرگان
  • رابطه بین عوامل سازمانی با ارزش ایجاد شده برای مشتری در شرکت چاپ دیجیتال
  • بررسی امکان استفاده از روش QFD در افزایش رضایت مشتریان
  • رابطه مدیریت مشارکتی با رضایت شغلی کارکنان صنایع تبدیلی گلستان
  • رابطه بین بهبود کیفیت زندگی کاری کارشناسان آموزشی بر بهره وری آنان
  • تدوین استراتژی شرکت فرآورده های گوشتی کاله آمل
  • تاثیر کارآمدی ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران در شرکت گاز استان مازندران
  • بررسی جامعه شناختی موانع کارآفرینی در سطح استان مازندران
  • بررسی چالش ها وعوامل موثر بر اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی
  • شناسایی عوامل موثر بر ایجاد سازمان یادگیرمده در جمعیت هلال احمر استان مازندران
  • امکان سنجی استقرار سیستم مدیریت دانش در اداره کل ثبت احوال استان مازندران
  • بررسی سطح بلوغ سرمایه انسانی در مجموعه رستورانهای زنجیره ای
  • تدوین استراتژی شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال
  • طراحی محصول با استفاده از QFD و نظریه فازی در کارخانه قطعه ساز شهاب شمس
  • بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان شرکت ایساکو
  • ارزیابی عملکرد سازمان صتایع چوب و کاغذ با روش EFQM
  • ارزیابی عملکرد مدیریت سد کبودوال با رویکرد مدیریت ریسک
  • بررسی نقش آموزش های دانشگاهی در خود اشتغالی دانش آموختگان دانشگاهی تحت پوشش کمیته
  • بررسی هوش هیجانی با تعهد سازمانی در کارکنان پیشرانه ساری
  • مهندسی ارزش و به کار گیری آن در شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان
  • بررسی موانع کار تیمی در دستگاه های اجرایی شهرستان گنبد کاووس
  • ارزیابی عملکرد با استفاده از روش BSC در شرکت مهندسی تاسیسات آبران خزر
  • مدیریت ریسک فرودگاه بین المللی مهرآباد
  • تدوین استراتژی برای خوشه خوراک ومکمل های دام ، طیور و آبزیان استان گلستان
  • مکان یابی بهینه شعب بانک نجارت شهرستان ساری با استفاده از الگوریتم ژنتیک
  • استراتژی موسسه کلاس کوچک و متوسط ایرانی SME برای تبدیل شدن به موسسه کلاس جهانی WCE
  • نظام پیشنهادات در شرکت آب و فاضلاب استان مازندران و ارائه الگوی بهینه
  • متدولوژی همراستا سازی کارت امتیازی متوازن با مدل تعالی سازمانی بر اساس EFQM

 

استاد راهنما در پروژه های ذیل :

  • تعیین استراتژی های شرکت کماج صبا بارویکرد مبتنی برمنابع داخلی وشایستگیهای محوری براساس مدل گری همل
  • میزان رضایت شغلی و اندازه گیری سطح عوامل مرتبط  با آن
  • برسی عوامل مرتبط با انگیزه خرید طلا وجواهرات
  • ارزیابی محیط داخلی و خارجی سازمان با استفاده از کاربرد FMEA و SMEA در ماتریس SWOT
  • سنجش شخصیت برند در شرکت بیمه پاسارگارد
  • شناسايي ويژگي هاي فردي و شخصيتي خريداران بيمه عمر
  • تعیین سطح کیفیت ارائه خدمات در صندوق قرض الحسنه ولیعصر(عج)
  • ارائه مدل رتبه بندی مدارس از منظر ابنیه و تجهیزات بر اساس روش AHP ، مطالعه موردی مدارس استان مازندران

·عارضه يابي الگوي مصرف نان در شهر  ساري

  • کاربرد ابزار کنترل فرآیند آماری در تجزیه و تحلیل فرآیند ارزیابی عملکرد

 

استاد  مشاور در پروژه های ذیل :

  • اندازه گیری کیفیت ارائه خدمات مدارس هوشمند بر اساس مدل سرو کوال
  • ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان با استفاده از روش تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی AHP  شرکت داروگستران
  • بررسی عوامل مدیریت ارتباط با مشتری با وفاداری مشتریان در بانک ملت استان مازندران
  • سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت تخته فشرده شمال
  • بررسی وضعیت مدیریت توانمند سازی کارکنان سازمان نظام مهندسی استان مازندران
  • بررسی میزان اثر بخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان نهضت سواد آموزی
  • بررسی میزان تاثیر کیفیت زندگی کاری بر بهره وری کارشناسان آموزشی دانشگاه های آزاد استان گلستان
  • راه های توسعه گسترش استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در مهارت های فنی و حرفه ای شهر گرگان
  • بررسی و تبیین کارآفرینی سازمانی در بیمه ایران استان مازندران
  • استراتژی مطبوعات هفتگی استان مازندران
  • تعیین اندازه بهینه انباشته تولید محصولات برای ماشین CNC در شرکت آمل تکنیک
  • کاربرد مهندسی ارزش در پروژه احداث کانال های بتنی آبیاری شهرستان ساری
  • فرآیند انتخاب تامین کننده با رویکرد ANP در شرکت کیمیا رشد
  • تحلیل وضعیت نیروی انسانی شاغل در صنعت ساختمان استان مازندران
  • بررسی زیر ساخت های صنعت استان مازندران و ارائه راهکار برای بهبود آن
  • بررسی عملکرد هزینه های کیفیت در شرکت رادروش شمال
  • بررسی وضعیت مدیریت تحول در سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی شمال ( مدل کاتر)
  • بررسی سبک کیفیت زندگی کاری کارکنان بیمارستان امام خمینی ساری ( مدل والتون)
  • بررسی عوامل موثر بر افزایش فشار عصبی و روانی ناشی از محیط کار در بیمارستان شفا
  • بررسی کیفیت زندگی کاری بیمارستان ولیعصر قائمشهر
  • بررسی کارایی و اثر بخشی دوره های آموزشی کارکنان بانک صادرات استان مازندران ( مدل پاتریک)
  • وضعیت نظام بهسازی منابع انسانی ( مدل جایزه تعالی ) در شرکت سرمایه گذاری شیر و گوشت پارس
  • تحلیل عملیات برونسپاری نگهداری و تعمیرات در نیروگاه شهید سلیمی نکا                            
  • عارضه یابی مدیریت منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی استان مازندران
  • ظهور مشاغل مولد در سازمان های مجازی گردشگری
  • تدوین برنامه استراتژی شرکت تجهیزات مدارس ایران بر اساس مدل SWOT
  • استفاده از روش گسترش عملکرد کیفیت ( QFD) جهت افزایش رضایت مشتریان شرکت ایام
  • تدوین برنامه استراتژی شرکت دوشه آمل ( لبنیات هراز) بر اساس مدل SWOT
  • زمانبندی پردازش عملیات ها در شرکت صنعتی فولاد گستر نکا
  • ایجاد بانک اطلاعاتی با استفاده از داده های موجود جهت شناسایی و تقسیم بندی بازار های بانک تجارت
  • عارضه یابی مدیریت مشارکتی در بیمارستان ولیعصر قائمشهر
  • استقرار سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان بر اساس ISO10002 با رویکرد RPN
  • ...