جملات مفید برای ارتباط با مشتریان دردسرساز

جملات مفید برای ارتباط با مشتریان دردسرساز

مشتریان ناراحت می‌توانند نارضایتی خود را به شیوه‌های متعدد نشان دهند: جنجال در ملاء عام، شکایت تلفنی، یا نامه‌های بلندی که تمام گفتگوها را مستند می‌کنند، یا نامه‌های الکترونیک کوتاه که سخنان رئیس در آن‌ها کپی می‌شود. هنگام ارتباط با همکاران و کارمندان (اگر مدیر هستید) باید توجه تان بر عملکرد آن‌ها معطوف باشد. اما هنگام ارتباط با مشتریان باید توجه خود را بر احساسات آن‌ها متمرکز کنید. آیا مشتریان خوشحال هستند؟ آیا به شرکت شما بازمی‌گردند؟ مسئله‌ای که آن‌ها را عصبانی کرده است معمولاً ممکن است فقط چند دلار ارزش داشته باشد، ممکن است آن‌ها تنها چند روز منتظر دریافت خدمات و یا محصول دلخواهشان بمانند، اما ناراحتی، عصبانیت یا خشم آن‌ها موجب از بین رفتن اعتمادشان می‌شود و به تمام کسانی که از موضوع باخبر می‌شوند، انتقال می‌یابد. درآخر، شرکت هزینه‌ی سنگینی بابت این موضوع متحمل می‌شود.

 

دانلود فايل

 

www.radbusiness.ir

دیگر مقالات
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر متن نظر 500 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.